Aaj Pakistan | iGreen
نوٹ: کچھ جگہ میں اسلامی واقعات کی صحیح تاریخ مختلف اسلامی مؤرخین اور علماءکرام کی اختلافات کی وجہ سے نہیں دی جارہی۔
واقعات رمضان

رمضان 21 ھ

فتح مصرکا بے مثال کارنامہ
  • اگست 642

عمرو بن عاص رضی اللہ عنہ قیساریہ سے مصر روانہ ہوئے اور عریش سے فرما تک کا عبور کر کے وہاں کا قلعہ فتح کیا،پھر بلبیس،ام دنین،عین الشمس،الفیوم اور آس پاس کے دیہی علاقے اور آخر میں توج فتح کر لئے۔آخر کار اسکندریہ کی فتح کے ساتھ فتوحات مصر کی تکمیل ہو گئی۔عمرو بن عاص رضی اللہ عنہ مصر کے پہلے امیر ہوئے اور انھوں نے بر اعظم افریقہ میں پہلی مسجد تعمیر کی۔

1 رمضان 13 ھ

معرکہ بویب
  • نومبر 634

بویب ایک نہر کا نام تھا جو دریائے فرات سے نکل کر الجوف میں جا گرتی تھی۔حضرت مثنی رضی اللہ عنہ مہران پر حملہ آور ہوئے اور اسے ایرانی میمنہ کی طرف پچھاڑ دیا مسلمان ایرانی جیش کے قلب میں گھس گئے،دشمن کی صفیں فنا کر دیں۔مہران مارا گیا۔

1 رمضان 93 ھ

موسی بن نصیرکی لشکرکشی
  • جون 712

اندلس پر طارق کی یلغار کے14ماہ بعد رمضان93ھ/جون712ء میں موسی بن نصیر 18 ہزار کا لشکر لے کر جبل طارق کے ساحل پر اترے۔ان کے لشکر میں زیادہ تر عرب تھے۔ جبل طارق سے انھوں نے جزیرہ خضراءکا رخ کیا،پھر انھوں اشبیلہ اور وہاں سے مغربی اندلس کی طرف یلغار کرنے کا فیصلہ کیا۔یوں ان کی لشکر کشی طارق کی لشکر کشی سے مختلف سمت میں ہوئی تھی۔

1 رمضان 264 ھ

فتح سرقوسہ
  • مئ 877

احمد بن اغلب نے سرقوسہ فتح کر لیا۔انھوں نے نو ماہ اس شہر کا محاصرہ کیے رکھا تھا۔اس جنگ میں 4 ہزار سے زیادہ رومی مارے گئے۔سرقوسہ سے اتنا مال غنیمت مسلمانوں کے ہاتھ لگا جتنا پہلے کہیں ہاتھ نہیں آیا تھا۔مسلمان وہاں 2 ماہ مقیم رہے۔یہ واقعہ افریقیہ میں ابراہیم بن احمد بن محمد بن اغلب کی حکمرانی کے زمانے میں پیش آیا۔

1 رمضان 470 ھ

عبد القادر گیلانی

عبد اللہ تعالی قادر گیلانی 29 شعبان 470 ھ میں ایران کے ضلع کےنا'اف قصبے میں پیدا ہوئے.

2 رمضان 1438 ھ

رمضان

رمضان اسلامی کیلنڈر اور مسلمانوں کے لئے روزے کے مہینے کا نواں مہینہ ہے. روزہ اسلام کے پانچ ستونوں میں سے ایک ہے. رمضان میں روزے کی حالت میں مسلمان صرف ایک اللہ کے قریب بڑھنے میں مدد ملتی ہے اسلام کا ایک اہم ستون ہے.

6 رمضان 833 ھ

سالونیکا کی فتح
  • 29 مئ 1430

سلطان مراد ثانی نے وینس کی فوج کو دندان شکن شکست دی اور سالونیکافتح کر لیا۔پھر البانیہ میں اپنی فو جیں داخل کر دیں۔

10 رمضان 8 ھ

فتح مکہ میں شرکت
  • 1 جنوری 7630

10رمضان8ھ/اول جنوری 630ءکو مسلمان فتح مکہ کے لیے روانہ ہوئے اور خالد رضی اللہ عنہ اس دستے کی کمان کر رہے تھے جو مکہ کے جنوب میں لیط کی جانب سے شہر میں داخل ہوا۔اسی طرح انھوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی ہمراہی میں حنین اور ثقیف کے غزوات میں شرکت کی ۔حضرت ابو بکر صدیق رضی اللہ عنہ نے کہا:میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو سنا،آپ فرماتے تھے: "خالد بن ولید اللہ کا اچھا بندہ اور اچھے خاندان کا ہے ،اللہ کی تلواروں میں سے ایک تلوار ہے جو اس نے کافروں اور منافقوں پر سونتی ہے۔"(مسنداحمد:8/1)

10 رمضان 93 ھ

محمد بن قاسم
  • جون 712

محمد بن قاسم نے دریائے سندھ(مہران)کے دائیں کنارے نیرون کوٹ،سیہون اور بدھیہ کے علاقے فتح کر لئے،پھر کشتیوں کے پل باندھ کر پائیں(زیریں)سندھ کے مثلث دہانے(ڈیلٹا)میں سےدریائے سندھ کو پارکیااور10رمضان93ھ/جون712ءمیں راوڑ(روہڑی)کے قلعے کے نزدیک سندھ کے راجہ داہر کے لشکر کو شکست دی۔داہر مارا گیا۔

10 رمضان 567 ھ

حضرت خدیجہ بنت خویلد کی وفات

خدیجہ بنت خویلد پہلی بیوی تھیں.خدیجہ محمد کے سب سے زیادہ قریب تھیں اور اس کے تمام مندرجہ ذیل بیویوں میں سے سب سے زیادہ رازدارنہ تھیں.

15 رمضان 624 ھ

حسن بن علی

امام حسن بن علی ابن ابی طالب "حسن" اپنے باپ علی اور ان کے چھوٹے بھائی امام حسین علیہ السلام ، دوسرے امام تھے.

17 رمضان 624 ھ

بدر کی لڑائی

بدر کی لڑائی منگل کومغربی عرب کے حجاز کے علاقے میں 13 مارچ 624 عیسوی لڑی گئی،اسلام کے ابتدائی دنوں میں ایک اہم جنگ اور مکہ میں قریش کے درمیان ان کے مخالفین کے ساتھ محمد کی جدوجہد میں ایک اہم موڑ تھا.

17 رمضان 678 ھ

حضرت عائشہ رضی اللہ عنہ

حضرت عائشہ محمد کی زندگی کے دوران اور ان کی وفات کے بعد دونوں، ابتدائی اسلامی تاریخ میں ایک اہم کردار ادا کیا تھا.انھوں نے محمد کے پیغام کو پھیلانے میں اہم کردار ادا کیا اور ان کی وفات کے بعد 44 سال کے لئے مسلم کمیونٹی کی خدمت کی.

20 رمضان 630 ھ

فتح مکہ

فتح مکہ کا تاریخی واقعہ 11 جنوری 630.، 20 رمضان مسلمانوں کی طرف سے فتح کیا گیا تھا، 8 ہجری نبی محمد محمد صلی اللہ علیہ وسلم 6 رمضان پر سفر شروع کر دیا اور 18 رمضان کو مکہ میں داخل ہوئے۔

21 رمضان 850 ھ

کورنتھ کی فتح
  • 10 دسمبر 1446

محمد ثانی کے خلاف بغاوتیں ہوئیں تو مراد ثانی کو ایک بار پھر حکومت سنبھالنی پڑی۔اپنے دوسرے حملے کے دوران میں اس نے ریاست مورہ پر حملہ کیا اور قلعہ کورنتھ کا محاصرہ کیا اور کورنتھ کو فتح کر لیا۔

25 رمضان 658 ھ

مصر کی فتح
  • 3 ستمبر 1260

ہلاکو نے دمشق اور سوا حل شام فتح کر کے مصر پر چڑھائی کا ارادہ کیا تو مملوک سلطان مصر مظفر سیف الدین قطز مقابلے میں نکلا۔عین جالوت کے مقام پر خونریز جنگ ہوئی جس میں تاتاریوں کو پہلی شکست فاش ہوئی اور ان کا سپہ سالار کتبغا مارا گیا۔اس جنگ میں سلطان کے سپہ سالار بیبرس بندق داری نے بے مثال شجاعت کا مظاہرہ کیا۔اسی برس سلطان مظفر کے قتل کے بعد بیبرس ملک الظاہر رکن الدین کے نام سے مصر کا حکمران بنا۔

26 رمضان 289 ھ

قلوریہ پر یلغار
  • 3 ستمبر 902

ابراہیم اپنے لشکر کے ساتھ مسینا پہنچا اور دو دن وہاں مقیم رہا،پھر اس نے ابنار پار کر کےاٹلی کے شہر قلوریہ پر لشکر کشی کی۔

27 رمضان 632 ھ

قرآن پاک کا نزول

قرآن رمضان کے 27th کی رات نازل کیا گیا.

27 رمضان 1438 ھ

شب القدر

حکم، شب قدر، قدر، شب قدر، یا اقدامات کی رات کی رات اسلامی عقیدے میں رات قرآن کی پہلی آیات نبی محمد ﷺ پر نازل ہوئی تھیں . یہ رمضان کے آخری عشرہ کی راتوں میں سے ایک ہے.

28 رمضان 92 ھ

وادی بکہ کا تاریخ ساز معرکہ
  • 19 جولائ 711

طارق اور راڈرک میں فیصلہ کن جنگ البحیرہ کے قریب وادی برباط یا وادی بکہ کے کنارے ہوئی تھی۔یہ جنگ تقریبا آٹھ دن جاری رہی۔راڈرک کے میمنہ اور میسرہ کی قیادت غیطثہ کے دو بیٹے کر رہے تھے۔اس مفاہمت میں نصرانی قلب کے بعض سالار بھی شامل تھے،چناچہ وہ بھی بھاگ نکلے۔جب راڈرک پر یہ انکشاف ہوا تو وہ بھی راہ فرار اختیار کرنے پر مجبور ہو گیا اندازہ ہے کہ مسلمانوں نے آٹھ دنوں میں سے تین دن مسلسل تلوار چلائی۔بعض روایات کے مطاب ق راڈرک میدان جنگ میں مارا گیا۔

28 رمضان 92 ھ

ہسپانوی فوج کو شکست
  • 19 جولائ 711

طارق بن زیاد نے اپنی فوج کے سامنے جو ولولہ انگیز خطبہ دیا،اسلامی لٹریچر میں اسے بڑی اہمیت حاصل رہی ہے۔آٹھ دن گھمسان کا رن پڑا اور آخر کار ہسپانوی فوج کو شکست فاش ہوئی اور شاہ راڈرک بھاگ نکلا لیکن اس کے انجام کا علم نہ ہو سکا۔