اے آر رحمن کا بیٹی کے نقاب پر تنقید کرنے والوں کو کرارا جواب

شوبز
ایک ہفتہ پہلے
Image

 ممبئی: بھارتی گلوکار اے آر رحمن نے بیٹی کے نقاب کو جبری پردہ قرار دینے والوں کو کرارا جواب دیتے ہوئے اہل خانہ کی ایک تصویر شیئر کرائی ہے جس میں ان کی اہلیہ اور دوسری بیٹی بغیر نقاب کے موجود ہیں۔

سال 2009ء میں فلم ’سلم ڈاگ ملینیئر‘ کی وجہ سے بہترین موسیقار کے بیک وقت دو ایوارڈ جیتنے والے پہلے بھارتی گلوکار اے آر رحمان نے حال ہی میں اس کامیابی کے 10 سال مکمل ہونے پر جشن منایا۔ اس تقریب میں اُن کی بیٹی خدیجہ رحمان نے والد کی کامیابی کو چار چاند لگانے کے لیے اسٹیج پر آکر اُن کی شان میں تعریفوں کے پھول باندھے تھے۔

خدیجہ کی والد کے لیے محبت کے اظہار کو جہاں سوشل میڈیا پر خوب پذیرائی دی گئی وہیں خدیجہ کے نقاب پر خاصی تنقید بھی دیکھنے میں آئی اور لوگوں نے اسے جبری عمل قرار دیا۔ اس تمام صورتحال کو مدنظر رکھتے ہوئے آے آر رحمان نے میدان میں آنے کا فیصلہ کیا۔

The precious ladies of my family Khatija ,Raheema and Sairaa with NitaAmbaniji #freedomtochoose pic.twitter.com/H2DZePYOtA

— A.R.Rahman (@arrahman) February 6, 2019



موسیقار نے ٹوئٹر پر ایک تصویر پوسٹ کی جس میں اُن کی اہلیہ اور دونوں بیٹیاں بھارتی کھرب پتی مکیش امبانی کی اہلیہ کے ساتھ موجود ہیں۔ تصویر کی خاص بات یہ ہے کہ اس میں اہلیہ سائرہ بانو سر پر دوپٹہ لیے ہوئے ہیں، چھوٹی بیٹی رحیمہ بغیر نقاب و حجاب کے جب کہ دوسری بیٹی خدیجہ مکمل نقاب کیے ہوئے ہے۔ ساتھ ہی اے آر رحمان نے فیملی کا تعارف کرواتے ہوئے ’فریڈم ٹو چوس‘ کا ہیش ٹیگ بھی استعمال کیا۔

اے آر رحمان کی پوسٹ کے بعد اُن کی بیٹی خدیجہ نے بھی اس تنقید کے رد عمل میں کہا کہ حال ہی میں ایک تقریب کی وجہ سے مجھ پر اور والد پر کی جانے والی تنقید کی مجھے اُمید نہیں تھی اور سب اپنی رائے دے رہے ہیں کہ میں نے یہ حجاب والد کے زبردستی کرنے کی وجہ سے زیب تن کیا۔

Raheema ,Khatija and Ameen posing for Hello magazine